Пілоти люблять традиційну конфігурацію та чудовий функціонал панелі приладів Hayabusa. Тепер її доповнюють ретельно пророблені акценти, що заставляють її неймовірний функціонал засяяти ще яскравіше. Більші за розміром, ширші цифри на аналоговому тахометрі та спідометрі легше читаються, як і підсвічувана розмітка шкали по периферії. Одним з найпомітніших елементів є нова світлодіодна TFT-панель, розташована в центрі. Окрім поточних налаштувань системи SDMS-α, вона пропонує дисплей поточних даних, який покращує якість поїздки, надаючи повну інформацію про поточний робочий стан мотоцикла. Серед іншого вона відображує в реальному часі кут нахилу (із функцією пікового утримання), тиск у передньому й задньому гальмах, темп прискорення та положення дросельної заслінки.
HAYABUSSA
Технології
Загальна інформація
Покликаний створити нову легенду
Приготуйтеся до найкращих вражень від поїздок. Створюйте нові легенди самостійно, приручаючи цього звіра, який сам має стати легендою.
Відомий своєю надзвичайною потужністю, спритністю та неперевершеним дизайном. Легендарний завдяки встановленню нових рівнів спортивних результатів й утримання передової позиції у своєму класі протягом останніх двох десятиліть. Перейдемо до сьогодні. Цілковита цілеспрямованість і невтомні зусилля народили нове покоління, ідеальне для руху в майбутнє. Покращена динаміка руху забезпечується завдяки більш плавній подачі потужності та кращій керованості, набору найновіших електронних систем, створених для оптимізації робочих характеристик, і робить модель Hayabusa більш контрольованою та передбачуваною, а також надзвичайно надійною. І все це втілено в такій зовнішній оболонці, що змушує людей обертатися вслід, підкоряючи своїм неперевершеним стилем і грацією.
Перемикач режиму поїздки Suzuki Alpha (SDMS-α) поєднує п’ять розширених систем керування, даючи пілотам змогу обирати індивідуальні налаштування для кожного з них. Він оптимізує характеристики продуктивності та поведінку для кращого підлаштовування під зміни поверхонь доріг, умови їзди й обраних стилів їзди. Експериментуйте з різними налаштуваннями й отримуйте перевагу від їхньої роботи для вдосконалення ваших навичок їзди й більшої впевненості та насолоди від поїздок. Окрім трьох заводських налаштувань (A, B, C), SDMS-α дає змогу обирати між трьома користувацькими групами налаштувань (U1, U2, U3). Режими й налаштування можна змінювати за допомогою перемикачів на лівій ручці керма, а поточні налаштування відображаються на світлодіодній TFT-панелі, що знаходиться в центрі приладової панелі.
Системи допомоги
Народжений для дії
Широкий асортимент високотехнологічних електронних систем контролю, до яких відноситься система інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.), виходить далеко за межі SDMS-α. Кожна система розроблена задля підвищення зручності, впевненості пілота або оптимізації робочих характеристик під ті чи інші потреби, а також задля контрольованості та передбачуваності Hayabusa. Ці системи дають відчуття безпосереднього спілкування із серцем і мозком мотоцикла під час знайомства з потенціалом найкращого спортивного мотоцикла. На зображенні є додатковий аксесуар.
Потужність
Легендарна потужність і надійність
Вдосконалення легендарного рядного чотирициліндрового двигуна Hayabusa об’ємом 1340 см³ з рідинним охолодженням забезпечують ще кращий баланс загальної продуктивності, а також підвищену ефективність і довговічність, одночасно відповідаючи стандартам «Євро-5». Hayabusa успадкував горде звання «найшвидшого спортивного мотоцикла» після того, як став родоначальником цієї категорії в 1999 році, і продовжує пропонувати більше крутного моменту й потужності, ніж будь-який інший спортивний мотоцикл на застосовних у повсякденних умовах частотах обертання двигуна. Символ гордості інженерної справи й майстерності, він покликаний дарувати найкращі враження від тривалих поїздок.
Незважаючи на те, що цей двигун уже відомий своєю покращеною стійкістю та довговічністю, нові модифікації виводять його на новий рівень. Нові поршні та шатуни зменшують масу рухомих деталей двигуна. Модифіковані мастильні канали колінвала покращують змащування двигуна. Збільшена довжина голкових підшипників вала коробки передач. Увага до деталей поширюється навіть на спосіб затягування болтів корпусу двигуна і навіть на нарізання різьби всередині отворів під гвинти у верхній частині картера. Під час розробки нових поршнів і подвійної вихрової камери згоряння (TSCC) повною мірою застосовувалися переваги комп’ютерного моделювання, завдяки чому під час підйому клапанів у циліндри надходить більший об’єм повітря, через що підвищується ефективність згоряння. Форсунки з боковою подачею палива Suzuki (S-SFI) мають нову подвійну конструкцію, у якій вторинна форсунка розташована так, що впорскуване паливо спрямовується на відбивальну пластину в каналі та потрапляє в камеру згоряння у формі дрібного туману. Це поєднується з підвищеною місткістю нового повітряного фільтра й збільшеною довжиною магістралі підведення повітря для оптимізації вихідної потужності на низьких і середніх обертах і покращення контрольованості Hayabusa під час звичайних повсякденних поїздок. Система електронного керування дросельною заслінкою Suzuki забезпечує природне реагування з лінійним контролем, а відповідно змінений до 43 мм отвір дросельної заслінки підвищує потужність на низьких і середніх обертах двигуна. Допомагають покращити продуктивність і контрольованість на найчастіше використовуваних низьких і середніх частотах обертання двигуна також зменшений час перекриття клапанів нового двигуна й нова труба випускного колектора, що з’єднує циліндри № 1 і № 4.
Найкраща продуктивність народжується з ідеального поєднання сили та грації, пілота й мотоцикла. Hayabusa дає це сповна. Висока потужність і крутний момент дають більше впевненості під час поїздок у будь-якому спорядженні та на будь-якій швидкості. Шасі та ходова частина забезпечують простоту керування і повну підконтрольність пілотові. Усе це вміло поєднується в сміливому агресивному дизайні, що підкреслює розкішні деталі та є втіленням майстерності. Як і птах, на честь якого було названо цей мотоцикл, — японський сапсан, — Hayabusa тримає позицію найшвидшого й найспритнішого хижака в дикій природі. Це більш ніж просто поєднання деталей.
Шасі Hayabusa створено, щоб придати впевненості через надійну постановку ніг, легке й передбачуване керування, що разом надає впевненості в собі та покращує враження від їзди. Із цим мотоциклом ваші поїздки будуть безпроблемними й комфортними, нерівності дорожнього покриття вас не турбуватимуть, а мотоцикл вірно виконуватиме ваші бажання. Він ефективно передає високу потужність свого легендарного двигуна на покриття, повною мірою використовуючи свої інтелектуальні системи контролю для ефективної їзди й гальмування, як під час руху прямими ділянками, так і під час подолання поворотів. В основі цього надзвичайного шасі лежить перевірена часом діагональна алюмінієва рама й маятник Hayabusa. Незважаючи на те, що компанія Suzuki збудувала й випробувала багато різних прототипів рам на етапі розробки, перевірене поєднання секцій з екструдованого алюмінію із секціями з литого алюмінію продовжує забезпечувати необхідний ступінь гнучкості та сили цій стійкій конструкції рами. Хоча вони дорожчі та складніші для виробництва, екструдовані алюмінієві секції дають перевагу в плані досягнення загального балансу, необхідного для транспортного засобу, який пропонує максимальну продуктивність і досягає обмеженої номінальної максимальної швидкості 299 км/год. Із цієї причини деталі рами з екструдованого алюмінію можна побачити на багатьох суперкарах.
Перевернута телескопічна вилка KYB забезпечує хід переднього колеса 120 мм і маює покриття з алмазоподібного вуглецю (DLC) на внутрішніх трубках вилок зовнішнім діаметром 43 мм для зменшення тертя та покращення реагування на невеликі нерівності на поверхні дороги. Попереднє навантаження пружин, зусилля опору амортизатора під час ходу стиснення та відбою є повністю регульованими. Внутрішню конструкцію було вдосконалено для кращого поглинання нерівностей дорожнього покриття та забезпечення більш плавного й стійкого руху з оптимальним зчепленням. Внутрішню конструкцію регульованої задньої підвіски маятникового типу KYB було також модернізовано для максимального комфорту й стабільності на прямих ділянках. Окрім цього, налаштування передньої та задньої підвіски оптимізовано для стабільної їзди з нейтральним відчуттям на всіх швидкостях.
Зчеплення, спритність і гальмівна здатність
Максимальне зчеплення, спритність і гальмівна здатність
Дизайн
Агресивний, елегантний і надзвичайно привабливий
На зображенні є додатковий аксесуар.
Стрункий аеродинамічний силует не дасть сплутати Hayabusa з іншими моделями. До того ж сучасний стиль і надзвичайна увага до найменших деталей свідчать, що це не просто мотоцикл. Зберігаючи традиційну концепцію дизайну, новий довгий і низький силует «Благородного хижака», Hayabusa просто випромінює міць, потужність, зібраність і проникливість, притаманні хижому птахові. З направленою вгору хвостовою частиною та глушниками, що надають силуетові агресивності, Hayabusa виглядає зібраним і готовим до бою. Нові глушники із часом змінюють колір залежно від вашого стилю водіння, надаючи унікального вигляду вашому Hayabusa. Кольорові деталі та хромові акценти контрастують із чорними панельними секціями, створюючи візуальне враження неймовірного потенціалу, який чекає на те, щоб його розкрили. Навіть нові логотипи англійською та японською мовами випромінюють швидкість. Hayabusa. Справжня демонстрація сили.
Аеродинамічна ефективність надзвичайно важлива для мотоцикла, який може досягати швидкостей близько 300 км/год. Тривалі випробування в аеродинамічній трубі, повномасштабне використання найсучасніших інструментів комп’ютерного моделювання та роки досвіду створили ідеальний образ, який поєднує пілота й мотоцикл в одне ціле — хижака, що мчить уперед. Hayabusa має один з найкращих коефіцієнтів лобового опору серед мотоциклів, допущених на дороги загального користування, а також відмінні показники CdA й аеродинамічної якості, які дозволяють розвивати максимальну швидкість і зберігати водночас стабільність. Hayabusa — це, беззаперечно, втілення неперевершеної ефективності.
Освітлюйте шлях стильно
Освітлюйте шлях стильно
У вертикально розмішених одна над другою фарах ближнього й дальнього світла Hayabusa застосовуються світлодіоди. Унікальний світловий малюнок фар забезпечує яскраве освітлення вночі та робить Hayabusa добре помітнім для пішоходів та інших учасників дорожнього руху. Габаритні вогні з вбудованими покажчиками повороту * (вперше на мотоциклі Suzuki), плавно обтікають зовнішні краї великих повітрозабірників SRAD.
Задній габаритний ліхтар
Задній габаритний ліхтар
Ззаду горизонтальна лінія нового світлодіодного заднього ліхтаря та задніх покажчиків повороту створюють єдиний широкий, чітко оконтурований акцент унизу хвостової частини мотоцикла.