Систему STCS запрограмовано на постійний контроль швидкості переднього й заднього коліс, частоти обертання двигуна, положення дросельної заслінки та коробки передач. Вона створена для обмеження потужності з метою запобігання ковзанню заднього колеса, якщо система помічає втрату тяги. Вона покращує стабільність і дає змогу більш впевнено керувати мотоциклом, знижуючи рівень стресу й втоми. Тепер ця оновлена версія активної системи контролю тяги пропонує ширший вибір з п’яти режимів для кращого пристосування до більш різних умов і стилів їзди, а також рівня досвіду. За бажанням систему можна вимкнути. Чим вищий номер режиму, тим швидше вмикатиметься контроль і тим активніше система обмежуватиме пробуксовування коліс.
Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою. Вона не може попередити втрату тяги через надмірну швидкість під час входження в поворот та / або застосування гальма. Вона також не може попередити втрату зчеплення колеса з дорогою.